Cuma

kendimi seni düşünmekten,senden alamıyorum





Senli bir sevda masalı yazılıyor baştan başa.
Sevmenin nedemek olduğunu yeniden öğreniyor sanki yüreğim.
Üstüme aşkı örtüyorum,aşkını.
Kalbimin kuytularında bir ateş yanıyor,sarıyor tüm bedenimi.
Seninle dolu günleri  düşlüyorum, ruhum seninle dolup taşıyor seni düşündükçe.
Bir uyanış bu tenimde,içimde,kalbimde.
Dilime dolanıyor sevda şarkıları ve ben dans ediyorum seninle.
Bir çocuk gibi şımarıyorum seni düşündükçe,kalbim çarpıyor,ellerim dolanıyor.
İçimde bir sevda tıkır tıkır işliyor,seni dokuyor.
Sen geldikçe aklıma ,kalbim sana daha hızlı çarpıyor.
Günlerin getirdiği herşeyin içinde  oluşunu kutsuyor yüreğim.
Ellerini tutuyorum ,caddelerde seninle yürüyorum elele.
Kalbimin heycanı,anlamım,birde yüzümdeki gülümsemem oluyorsun.
Her sabah sana uyanıyor ruhum,sana dokunuyor .
Sanki yanı başımda uyurmuşçasına.
O an bütün dünya yeniden var oluyor,içinde herşeyi senden olan.
Gözlerime bakıyorum aynada ,seni görüyorum,
Nabzımı tutuyorum sen atıyorsun,yüzümü yıkıyorum yıkadığım su sen oluyorsun.
Perdeleri açıyorum karşımda sen duruyorsun,kahvaltı ediyorum yanımda oturuyorsun.
Çayımı yudumluyorum seni içiyorum.
Güne  değil sana merhaba diyorum, çünkü her sabah uyandığımda başladığım gün sen oluyorsun.
Saatler sensin,yol sana gidiyor ayaklarım sana yürüyor,içimdeki tüm sokaklar sana çıkıyor
tüm adresler sen oluyorsun 
Evimin kapısı akşamları  sana açılıyor.
Üzerimde yıldızlar sen diye parlıyor.
Gözlerim her yerde yanlızca seni görüyor ve hep görmek istiyor.
Seni düşünüyorum uzun uzun,kendimi seni düşünmekten,senden alamıyorum,
Dönüp dolaşıp sana çıkıyorum herdefasında.
Yanımda olmanı,ellerimi hiç bırakmadan tutmanı istiyorum.
Sadece sen ol,tutkularımın kaynağı,hayatım,ruhum,yolum,baktığım herşey sen ol istiyorum.
SELENE

Hiç yorum yok: