Cuma

aklımı ruhumu sana karıştırıp günümü,gecemi seninle yaşıyorum


Sana söylenecek cümlelerimi,sadece sen duy.
Takvimlerde günlerin adı artık sen , her saat seni vuruyor,her an seninle dolu dolu geçiyor.
Seni yaşayıyorum,seninle yaşıyorum.
Kalbim adını  vuruyor ,gözlerim seni gülüyor,içim sana titriyor,hep ama hep senin yanında olmak istiyorum.
Avuçlarının kokusunu hayal ediyorum,gözlerini birde,onların içine içine bakıp elini kalbimin üstüne koyup kalbimin sana nasıl attığını avuç içlerinde hisset istiyorum.
Senli cümlelerimi sayfalara sen sen sen diye yazıyorum,
Aklımı ,ruhumu sana  karıştırıp ,günümü gecemi seninle yaşıyorum.
Adımlarımı sen diye atıyor,suyu sen diye yudumluyor,sen diye diye gülüyorum. 
Kalbimin heyecanı,ruhumun limanı,aşkımın sığınağı sensin,hep senin yanında olmak,seninle her an seninle dolmak istiyorum.
Baktığım her yerde  seni görüp,nefes diye seni soluyorum,kollarım seni sarıyor her defasında,sen olan,senden olan herşey içimi heyecanla dolduruyor,uykularımı seninle uyumak,seni seninle ömrümün sonuna kadar yaşamak istiyorum.
SELENE

Hiç yorum yok: