Pazartesi

varlığının gizemiyle büyüyor sana ait tüm hislerim,tutkularım


Önceden açıklanan her şeyin dışında
örneğin en sıcak ülkelerin yazında
en soğukların kışında
yanarım üşürüm berbat olurum
hiç bir şeye yaramam
ama yine de seni severim
o zaman sen de beni sev
evet.

TURGUT UYAR



Kara kışta,güneşin altında,tüm zamanlarda severim seni,
her anımda,bitmeyecek bir aşkla,sevgiyle,şu alev alev yanan kalbimle,tüm tutkumla .
Yeterki uzat ellerini...
Gör şu  yanan kalbi...
Düşlerimde sana düşüyorum,seni düşlüyorum,ruhum sökülüyor yerinden, 
fark etmediğin alev alev bir yangındayım,içtiğim su
yediğim lokma kadar yakın oluşunu hayal ediyorum.
Seninle yapacak ne çok şey var hayallerimde bir bilsen
Ahhh bir dokunsan ellerinle,düşlerimi gerçeğe çevirsen,sana ait olmayı istiyor yüreğim.
Alamıyorum kendimi seni düşünmekden ,senden.
Varlığının gizemiyle büyüyor sana ait tüm hislerim,tutkularım.
 Bu hissediş, yanış sana,içimdeki uyanış sana.
Hadi Uzat ellerini,al beni benden.
Canına, ruhuna kat.
Sana ait olmaya amade ruhumu,kalbimi varlığınla yeniden yarat.
 Durma! gözlerimin içine bak...

SELENE

Hiç yorum yok: