Cuma

Bak! yüreğimin her yanında senin adın yazıyor,her vuruşda seni fısıldıyor


Sana karlı bir günde geleyim
saçımın beyazlığı ve paltomun ıslaklığıyla
üşüyen dudaklarımı ısıt, tenimi kurula
uzun bir şarkıda susalım farkında olmadan
sobanın çıtırtılarına dalalım
sana küçük törenlerimizde şarkı söyleyeyim
içki içelim güneşle başbaşa
saçlarına dokunan tarağın hışırtısını dinleyeyim
gözlerinin titreşimini yansıtsın aynalar
bir gece şelalesi gibi
damarlarıma akıp yankılan yüreğimde.

A.Kadir BİLGİN


Kar yağıyor ve ben seni düşünüyorum,yüreğim içimden çıkacak gibi atıyor,sen dolanıyorsun damarlarımda, düşledikçe seni,hayaline daldıkça kayboluyorum sende,içimde bir fırtına kopuyor.
Aklıma hakim olamıyorum,aklım beni çekip çılgınca  senin içine atıyor kayboluyorum içinde ,sonra yine seninle karşılaşıyorum yine yeniden seni giyiyorum üstüme,sana dokunuyorum hayallerimde.
Sahi neredeydin sen bunca zamandır?... diyorum ,sahi neredeydin?.
Yüreğim oldun,aklım oldun,attığım adım,baktığım her yer,yürüdüğüm yollar,sokağım, evim,şu yüreğim sen oldun sennnn.
Fısıltıyla başlıyor adın içimde gittikce yükseliyor ,avaz avaz bağırıyor içim seni, damarlarım çatlayacak gibi oluyor,hissetmek seni ne güzel şeymiş diyorum kendi kendime.
Kendimi dışarı atıp yalınayak koşmak istiyorum sana doğru ne yağan kar, ne soğuk işler içimdeki senli yangınıma,sen varken içimde senden gayrı hiç bir şey işlemez  bana.
Senin eşiğinde durdum,sana  yüreğimi sunuyorum,aşkımı,sevgimi sunuyorum. 
Yüreğimde sana ait sırları seninle paylaşmalı yüreğim.
Ahhh  be adam  duy yüreğimin sesini!!, gözlerinle göresin diye söküp avuçlarınamı koyayım  yüreğimi?.  Bak!  yüreğimin her yanında  senin adın  yazıyor,her vuruşda seni fısıldıyor. 
Kar yağıyor ve ben seni düşünüyorum,içimde bir fırtına kopuyor,rüzgar senin ateşini dahada körüklüyor,damarlarımda sen dolanıyorsun,kalbim yerinden fırlayacak gibi senin için atıyor...

SELENE



Hiç yorum yok: