Pazar

sen ol istiyorum


İçimde olanları,  sana anlatmalıyım,sende bana anlat,seni dinlemeyi istiyorum.
Eski zamanlardan bahset,yanlızlığımı yanlızlığınla kuşat,iki kişilik bir yanlızlığı beraber yaşayalım.
Soğuk bir havada bir çay bahçesinde, ağızımızdan dumanlar çıka çıka ,içimizdeki sıcaklığı paylaşıp beraber ısınalım.Soğuktan üşüyen ellerimize,ellerimiz eldiven olsun, ellerimiz hiç ayrılmadan elele yürüyelim.Sabaha gözlerimizi aynı anda açıp hep birbirimizi görelim, birbirimize yazdığımız satırlarımız olsun sen yüzünü yıkarken, aynanın üstünde,sana yazdığım küçük not kağıtlarını oku, aynada gülen gözlerini gör o gözlerdeki gülüş ben olayım.Sonra yanıma gelip bana sımsıkı sarılmanı ve hiç konuşmadan  öylece kalmayı istiyorum,yüreklerimizin sesi konuşsun biz sadece susalım.Öğlen vakti koşarak yanına geliyim seni elinden tutup , olduğun yerden kaçırayım,aldırmadan kimselere çimlere uzanalım.Hava soğuk ,sıcak farketmez, yağmur , kar  farketmez ıslakda olsa soğukda olsa çimenler,sen yanımda oldukca hissetmem ,sadece senin sıcaklığın senin kokun kalır ruhumda ,kalbimde,aklımda.
Hem ben sana geceleri uyumadan önce şarkılar söylemek istiyorum, karanlıkda yanına uzanıp, ellerini tutup  senin ışığınla aydınlanmış yüzümle, yüzüne,gözlerine bakıp sevdiğin şarkıları mırıldanmak istiyorum.
Söylesene hangi şarkıyı mırıldanayım sana?.
Üşüyen ayaklarımı ayaklarının arasına alıp senin ısıtmanı istiyorum, sen ısıt diye üşüsün ayaklarım  sadece sen ısıt diye.
Uykuya beraber dalıp gidelim soğuk gecelerde,tüm sıcaklığımızla, uyanmaya sabırsızlansın ruhlarımız,
tüm sabahlara, sen bana ben sana sabırsızca uyanalım istiyorum.
Kalbimin atışı,gözlerimin gülüşü,yanlızlıktan sıyrılmama sebep olan tek anlam sen ol istiyorum,ellerimi tutmanı ve hiç bırakmadan, hep yanımda olmanı istiyorum.
Bir tek sen ol istiyorum.
SELENE

Hiç yorum yok: