Cuma

sahi sen neyi seversin?





Oturmuş düşünürken aklıma geldi ,sahi neyi seversin?,neye ilgi duyarsın?,nelerden hoşlanırsın?.Gözlerinin baktığı yerler nasıldır,aynada kendine bakarken,gördüğünle konuşurmusun mesela?. Ben konuşurum uzun uzun,anlatırım olanı biteni,sakıncasızca anlatırım,baktığımda aynaya kırılan yerlerimi görürüm .Sen hiç kırıldınmı? eminim kırıldığın oldu,her insan kadar.İçime yayılan hissi sana anlatmayı isterdim ,gözlerine bakıp yavaş yavaş anlatmak isterdim ,dudaklarından dökülen sözleri,gözlerindeki sevinci,üzüntüyü, gözlerime alıp sana sarılmak,saatlerce konuşmadan öylece kalmak isterdim.Yüzyüze durup ,gözlerim gözlerindeyken, saçlarına dokunmak avuç içlerimde saçlarının yumuşaklığın hissetmek ve ellini saçlarıma götürüp,saçlarıma dokunmanı isterdim.Yüzünün kıvrımlarını parmak uçlarımla usulca dolanıp, o kıvrımlara oturmuş hüzünleri yüreğimle hissedip,ellerimle silmek isterdim.Sende istermiydin bunu? yüzümde, gözlerimde gördüklerini ,gözlerinle bana anlatmak istermiydin? .Konuşmadan anlaşıp, bir göğsün kuytusunda yaralarını sarmak istermiydin?.Ben isterdim,huzursuz eden herşeyi bir anda silip,huzurun egemen olduğu ,kimselerin bilmediği bir yer yaratıp, senden ve benden başka kimselerin ulaşamayacağı o yerde, seni seninle yaşamak,sana dokunmak sana anlatmak,sana şarkılar söylemek,şiirler okumak,seninle filim izlemek,sana kitap okumak ,uzun yürüyüşlere çıkmak,seninle uyuyup seninle uyanmak isterdim.İşte bu benim kalbim al bak içinde sana ait bişeyler var diyip kalbimi önüne sererdim.Kalbime, kalbinle dokunup onu içine alıp , yüzümü kalbime bakarak görmeni isterdimBütün bunları gerçekten isterdim ,hemde çok.Sözlerin ötesine  geçmek,dokunuşlardaki gizi senin ellerinle yaşamak isterdim.Sessizce yanına uzanıp hiç konuşmadan bana anlattığın herşeyi dinlemek isterdim,gözlerinin içine bakarak seni saatlerce dinlemek,gülümseyişini görmek için birdakika bile ayırmazdım gözlerimi gözlerinden. Sadakatimi,sevgimi,aşkımı sana vermek,yanında bir ömür boyu  olmak  seninle yaşlanıp,geceleri senin yanında  uyumanın verdiği huzur ve güvenle yaşlanmak isterdim.Üşümezdim senin yanında,ömrüme ömür katardım ,varlığınla huzur bulup, senin huzurun olmak isterdim,sevdiğin şeylere ortak olup,seni seninle yaşamak isterdim.Sahi sen en çok neyi seversin?.
SELENE

Hiç yorum yok: